Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

18.8.2015

Motivaatio löydetty. Mutta kohtalo päätti toisin.

Voi vitsit ette arvaakaan kuinka mua turhauttaa nyt!! 



Mä heräsin aamulla uuteen päivään yksi ajatus mielessäni: Jes! Salille! 

Mulla on suunnitelma. Mulla on tavoite. Mulla on suunta ja määränpää. 



Mulla on ohjelma ja ruokavalio. Mulla on suunnitelma. Mulla on kaikki. 


------------------------------------------------


Mulla on myös flunssa. Byääääh, yhyyyyy, niisk!!!! 

Mun tämän aamuinen ajatus meni kokonaisuudessaan seuraavasti: "Jes, mun kurkkuun ei just nyt satu! Lihaksiin ei satu eikä niveliä särje! Tänään mä pääsen salille!" 

No ei ihan. Mun liikunta koostui tänään koirien ulkoilutuksesta ja kaupassa käynnistä. Aaaarghhh!!!! Nyt kun se draivi on saavutettu ja motivaation kone on hyrähtänyt huristen käyntiin, niin tottakai mä oon sitten kipeänä sohvannurkassa. 

Tää tilanne kieltämättä kysyy nyt ehkä vähän sinniä, ja ennen kaikkea sitä että siitä uudelleen löytyneestä motivaatiosta saisi pidettyä kynsin ja hampain kiinni!! 

Flunssaisena hymykään ei juuri irtoa, ei edes lempimekko päällä.


Mut mä pidän tiedät ajan tasalla, murut! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!