Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

25.8.2015

Uutta vaihdetta silmään!

Flunssa selätetty! Jee!!

Me käytiin J:n kanssa perjantaina treenaamassa jalat, mä sain J:n opastuksella Medium+ intensiteetillä treenin ja kyhyhyllähän se tuntui! Ihan mahtavaa, kun sai taas painaa vaan ihan ilman miettimistä painoista, sarjoista, toistoista tai mistään muusta kuin siitä mitä teen just nyt. Sain vastapainoksi vielä piiskata J:tä sen treenissä, joten sain balsamia haavoille. ;) Perjantain jälkeen taidettiin molemmat kävellä vähän heikonlaisesti, joten taisi mennä treeni perille aika hyvin! :D

Viikonloppuna hengailtiin ja otettiin iisisti, sillä maanantaina mä sain vihdoin sanoa mun lomalle hyvästit! Jes. Mulle ei sovi joutoaika, kun ei ole oikein mitään tekemistä. Musta tulee tosi laiska, ja todella turhautunut tyyppi. Eilen aloitettiin rysäyksellä, kun heti alkuun tein yhden työkeikan, menin siitä suoraa kouluun paukuttamaan vähän exel-taulukoita, ja sitten vielä suihkautin iltatreenille salille! :) Ihanaa, I LOVE.



Olin niin innoissani, etten muistanut ottaa ainoatakaan kuvaa (vaikka mulla oli tosi hyvä tukkapäivä ja näytin kerrankin ihan suhteellisen slimmiltä ilman pahempia turvotuksia... joita, kiitos flunssan, on riittänyt viime aikoina) mun seikkailuista joten sori murut, ainoa kuvituskuva tänään on netin syövereistä tuleva meme joka sopii mun tulevaan postaukseen - siihen, missä paljastan mitä tavoitteita mä oon päätänyt itselleni ottaa.

Pst, joku tarkkasilmäinen saattaa löytää mun viime päivien Instagram-kuvista jotain vinkkiä siitä, mikä se saattaisi olla... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!