Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

3.9.2015

Blogihaaste: 11 kysymystä

Sain blogihaasteen ystävältäni Maijalta ihan loistavasta blogista Viranomaisen valvoma (suosittelen lukemaan!!), jossa vastataan 11 kysymykseen ja esitetään 11 kysymystä seuraaville 11 bloggaajalle. 

Ensin Maijan kysymyksiin vastaukset:

1. Missä asiassa olet viimeksi onnistunut hyvin?
No heti ensimmäinen kysymys olikin vaikea! Oon tosi ankara itselleni, ja vaadin itseltäni tosi paljon vähän kaikessa. Toisaalta onnittelen itseäni kernaasti kaikista pienistä onnistumisista,  positiivinen palaute itselle on tärkeää muistaa antaa jos on vähän perfektionistin vikaa. No ehkä mä sitten viimeksi oon onnistunut palauttamaan treenivarmuuden takaisin, sillä pitkän aikaa musta tuntui niin pahalta mennä treenille kun olin varma et mun kaikki tekniikat oli ihan pershiistä. J onnistui onneksi puhumaan mulle järkeä takaisin päähän kun sille tuota itkin kerran keskellä yötä, ja sen jälkeen treeni on taas alkanut rullaamaan oikein mukavasti kun en stressaa ja murehdi turhia enää vaan voin keskittyä olennaiseen! Tähän kirjoitettuna tää kuulostaa ihan naurettavalta ja ehkä vähän säälittävältäkin, mut mulle siitä stressistä pääseminen ja siinä onnistuminen on tosi iso asia.

2. Jos sulla ois blogin kirjoittamiseen rajattomasti aikaa ja rahaa, niin mitä kehittäisit?
Tuota... no kun tätä hyvin pitkälle itselleen kirjoittaa, niin en mä tiedä mitä tälle nyt sitten tekis enemmän. Mä tykkään tosi paljon kuvista ja (jos nyt joku ei ole vielä huomannut) tykkään kuvittaa mun blogia kivoilla aiheeseen mahdollisesti (muttei välttämättä) sopivilla kuvilla. Ehkä ottaisin aikaa ja palkkaisin isolla rahalla jonkun superkuvaajan ottamaan hienoja kuvia blogia varten.

3. Mikä on parasta mitä oot voittanut arpajaisista?
En ikinä voita mitään arvonnoista. Ois kyllä hauska voittaa joskus edes jotain, ihan vaan vaihtelun vuoksi varmaan, jos ei muuten.

4. Mikä eläin ei ikinä muuta sun kans samaan talouteen? (vannomatta paras..)
No tuota. Kissaa meille ei välttämättä oikein voi ottaa, sillä mä en oikein luota kissoihin. Mä oon myös jonkin verran allerginen niille, joten vaikka luottamuspulasta selvittäisiinkin, niin saattaa olla ettei kissaa meille silti otettais. Toinen on käärme- ja hämähäkki-tyyppiset ratkaisut,  jotka valitettavasti on J:n sydäntä lähellä....

5. Mitä leivot mieluiten?
Mä en leivo. Oikeastaan ikinä. En oikein oo sellainen pullantuoksuinen kotiäiti-tyyppi, enkä muutenkaan mikään kodinhengetär... valitettavasti. Kesällä tein Britakakun, joka ihmeen kaupalla olikin ihan syötävää. Sen hintana oli kuitenkin keittiö, joka oli kuorrutettu kaikilla raaka-aineilla verhoja myöten.

6. Mikä bloggaamisessa ärsyttää eniten?
No mikäpä siinä ärsyttäis... ei mikään? Ehkä mun lukijakunta on vielä niin pientä, ettei ilkeitä kommentteja tai muuta ikävää puolta ole tullut vastaan. Tosin kesällä oli pieni paine siitä, etten ollut postannut ehkä tarpeeksi usein kuulumisia. 

7. Kerroppa sun salainen grilliherkkubravuuri?
Hehheh, eipä ole herkkuja, bravuureita eikä varsinkaan salaisuuksia!  :) Jos jollain on, niin annappa kuulua!

8. Mikä on rakkain sinusta otettu valokuva?
Tää on paha. Laitan tähän yhden mistä tykkään, mutten osaa sanoa että tää varmasti ois se rakkain. Kuitenkin tää on musta aika artsy-fartsy ja onnistunut kuva, joka on Junnun ottama viime vuoden Nordic Fitness Expon kisareissulla kun me kisojen jälkeen lomailtiin Helsingissä kerrassaan upeassa GLO- hotellissa. 



9. Suosikkimarjasi?
Mansikka!! Tietysti. :) Uutena pensasmustikka, sillä tavallista mustikkaa ei mahani oikein kestä. Mulla on vähän semmonen ongelmavatsa ollut tositositosi kauan, josta oon hyvinkin pitkälle päässyt tän elämäntavan myötä eroon. Nuo mustikat on kuitenkin vielä jäänne siitä ajasta.

10. Jos saisit  käytettäväksi koneisiin ja laitteisiin 10 000 euroa, mitä ostaisit?
Laittaisin varmaan oman äänentoistojärjestelmän, niin ei tarvitsisi enää ihmetellä niiden kanssa, vaan voisi vapaammin tehdä keikkaa ja heittää musiikit soimaan kun sellainen hetki sattuu kohdalle. :D En tiedä olisiko se järkevin tai tarpeellisin rahan sijoituskohde, sillä kunnon matka-autokin olisi keikkareissuille tooooosi kiva! (Sain viikonloppuna ajaa Mercedes Bentzin katumaasturia, joka oli 5x kalliimpi kuin tuo rahasumma mikä tässä skenaariossa olisi käytettävissä, mutta aijai, kyllä semmoisella autolla ajelisi läpi tuulen ja tuiskun heleposti!!)

11. Mikä on vuoden paras päivä?
Tääki on aika paha! Mä oon niin kesäihmisiä, ettei ole tosikaan. Mä herään eloon kesäisin, ja talvella musta on jäljellä vain varjo. Kuitenkin ensimmäisenä mun mieleen tulee vastaukseksi "joulu". Joten mennään sillä! Kaikki se valo pimeyden keskellä, hiljaisuus ja rauha, kynttilät ja ruoka. Kaikille on silloin yhtäkkiä niin tärkeää että kaikilla on hyvä olla. Tässä itsekeskeisessä maailmassa, jossa ihmiset on kiireisiä ja välinpitämättömiä, on yksi päivä jolloin rauhoitutaan ja edes yritetään viettää mukavaa yhdessäolon aikaa. Yrityskin lasketaan, vaikka siinä ei onnistuisikaan. ;) 

Sitten uusiin kysymyksiin:
1. Mikä on salainen paheesi?
2. Paras tapa viettää lauantai-iltaa?
3. Miksi aloitit bloggaamaan?
4. Bloggaamisen hyvät ja huonot puolet?
5. Lempikasviksesi?
6. Mikä on suosikkivuodenaikasi?
7. Aamurutiinisi lyhyesti? 
8. Milloin olit viimeksi "viihteellä"?
9. Paras lapsuusmuistosi?
10. Jos saisit olla joku Disney-hahmo (esimerkiksi niistä lapsuusajan iki-ihanista piirretyistä elokuvista), niin mikä olisit?
11. Kuvat ovat ihania muistoja. Mikä on sinun suosikkikuvasi elämästäsi tai sinusta itsestäsi? Mikä muisto siitä tulee mieleen?

Ja koska seuraan niin naurettavan vähän blogeja (joista yksi lopetti vastikään, toiselta sain tämän haasteen) jäljelle jää vain harvalukuinen lista joka on aika lyhyt; siihen kuuluu vain yksi blogi.

PUOLIVOLTTI

saa nyt vuorostaan haasteen, oleppa hyvä! :) 

1 kommentti:

  1. Vähässä ne on munkin blogilukemiset. En oo päässy harrastukseen sisään, vaikka ite muka semmoista kirjoitan. Oon ihmetelly, jos joku viettää puolipäivää lueskellen blogeja. Whoot? Mun lukemisto on äkkiä hoideltu.

    VastaaPoista

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!