Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

23.9.2015

Entä jos sittenkin niitä rutiineja? Päiväohjelma kuntoon!



Eilen mä rikoin rutiineja kun mun protskupuuro maistui ihan eriltä ku ennen, tänään taas mä iloitsen mun tämän syksyn rutiineista jotka rakentuu pikkuhiljaa aika toimivaksi kokonaisuudeksi. Kauaa tää mun hurjaksi heittäytyminen ei siis kestänyt, kun jo vuorokausi rutiinien rikkomisen hurmokseen heittäytymisestä mä palailen jo takaisin tuttuun ja turvalliseen häntä koipien välissä!

Mä en voi sanoin kuvailla miten suurta tyydytystä mä saan siitä, kun saan mun kalenterin näyttämään tältä:


Kun päivärytmit saa sopiviksi ja sulaviksi ilman yli- tai alilyöntejä, överiä vapaa-aikaa tai liikaa illalle painottuvaa treenaamista tai muuta sellaista höpönlöpöä, niin se tunne kun saa kaikessa rauhassa vaan tehdä ja suorittaa ja toimia ilman et joutuu miettimään et milles nyt alkais, se on aika helpottava! :D No nyt kaikki tietysti pitää mua ihan hulluna, ja ehkä mä vähän tietyllä tavalla oonkin. Mut oon niin helposti sellainen taivaanrannan maalari, etten oikein osaa alkaa millekkään jos on hulluna tekemistä enkä osaa päättää mistä aloittaisin! Sitten vaan istun ja pähkäilen ja ihmettelen kuinka se aika taas meneekään nopsaa, enkä saa mitään aikaiseksi siinä ihmetellessä. Siksi mulle aikataulut, niiden luominen ja jopa kiire sopii ihan älyttömän hyvin! :D Mä oon parhaimmillani paineen alla, ja suoritan asiat niin paljon paremmin kun on pieni tuli pershiin alla. 

Nyt kun mun aikatauluhahmotelmat alkaa olemaan aika hyvällä mallilla, oon saanu ihan eri tavalla juttuja tehtyä ja jopa aamu(päivä)salin sain tehtyä tänään! Pikkuhiljaa se sieltä muodostuu, mä saan itseni ruotuun ja homma pelittää!



Hyvä olo, hyvä mieli, hyvä treeni ja hyvä päivä!  
-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!