Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

22.9.2015

Rikotaan rutiineja! (Puhutaan lisäravinteista)

Mä tykkään rutiineista, varsinkin aamurutiineista. Kaikki varmasti tietää sen fiiliksen kun aamulla herää, ei silloin tee mieli alkaa säätämään mitään erikoisuuksia, vaan yrittää vaan selvitä aamusta kunnialla hyväksi havaittujen rutiinien avulla. 


Pari aamua sitten (onneksi oli viikonloppu) meidän protskut loppu. Siis ihan kokonaan! Ei muruakaan jäljellä! Puuroon piti laittaa (tai no oikeastaan sai, koska se on aika hyvää) raejuustoa protskun paikalle, ja sit piti miettiä sekoitetaanko se sinne sekaan, jätetäänkö päälle vai mitenkä se mun puuromössö nyt oikeastaan syödään! (Sitäpaitsi, niin hyvää kuin raejuusto onkin, siitä tulee semmoinen ikävä möykky mahanpohjalle, kun ei ole enää tottunut sellaista herkkua syömään)


Meillä ollaan aina syöty Scitec Nutrition- prodea, ja musta onkin tullut sen takia aika nirso... Scitecin protskut kun on ihan mahottoman hyvälaatusia, puhumattakaan (who am I kidding) siitä mausta!! Se on kermaista, täyteläistä ja makeaa muttei liian, ja eri makuja sillä on vaikka kuinka: caramel vanillaa, rasberry creamiä, strawberry white chocolate with strawberry pieces protein delightilla (NAM!) ja vaikka mitä muita. (Lissää löytyy täältä!

Nyt sitten Sciteciä ei ollut saatavilla tähän hätään, joten kotiin tuli monen ehkä vähän paremmin tuntema kaveri: Mannisen protsku tuli nimittäin testiin! Täytyy sanoa, mun aamupalapuuro maistuu erilaiselta tänä aamuna! Siinä on semmoinen mansikkainen maku, muttei kyllä ihan niin kermainen kuin Scitecissä. Ihan hyvvää tää on, mutta ihan niin paljon en lämmennyt et unohtaisin mun rakkaan rasberry creamin ostoslistalta... no tässä on aikaa vielä lämmetä tälle, periaatteessa aivan hyvälle protskulle. :) 


Mitäs muuta mun aamupalaan kuuluu? Syönkö mä muita lisäravinteita? No tälläkin alalla rikotaan nyt rutiineja ja aloitetaan taistelu syksyä vastaan (niin kiva kuin se osaa ollakin, niin onhan se nyt oikeasti aika masentava!) sillä mä oon aloittanu taas syömään vitamiinilisiä! Ne on sen verran jykevää kamaa, että luulis että alkaa tyttö pysymään hereillä eikä olis puolta päivää kuin nukkuneen rukous. 


Muuten mä en hirveästi usko lisäravinteisiin, tai siihen että niitä kannattais ihan hirveästi alkaa syömään. Mä pyrin pitämään mun ruokavalion niin monipuolisena ja hyvänä, että sieltä tulee kaikki ravinteet mitä mun kroppa tarvitsee. Joskus mä otan BCAA:ta tai EAA:ta treenin lomassa tai päivän aikana, mutta ihan hirveitä mä en niitäkään osaa oikein käyttää. Nyt varmaan vois vähän harkita, kun lähdetään nostamaan taas panoksia sinne treeniinkin. Ilmankin kyllä pärjää oikein hyvin, joten katsotaan. 



Voimaa teidänkin tiistaihin, tehdään tänäänkin taas 
tulosta ilman hössötystä! :) 
-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!