Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

5.9.2015

Tavallista (backstage) elämää: Kurkistus keikkailijan arkeen

Heippa!

Kokeillaas tänään vähän uudenlaista juttua! :) Mua jännittää ihan kauheasti tehdä tää postaus, mutta josko joku sais jotain iloa tästä kokeilusta - kaikkea kun pitää kokeilla kerran, paitsi omaa siskoa, vai miten se oli? :D Liian vakavasti ei kannata ottaa tätä bloggaamistakaan, joten antaapi mennä vaan! Raotetaan siis verhoa ja kurkistetaan mitä kaikkea muuta keikkareissuilla tapahtuu kuin se itse keikka. Usein se keikka alkaa jo aikaisemmin viikolla, kun soitellaan ja sovitaan yksityiskohdista tuottajan ja tilaajan kanssa, ja jos on muita esiintyjiä tulossa, niin soitetaan ja moikataan ainakin et ei ihan puskista hypitä. :) Tässä kuitenkin jotain fiiliksiä ja tilannepäivityksiä - tadaa, videon muodossa! :D

Mulla oli viime viikonloppuna taas keikkaa, perjantaina venetsialaisia Oulussa, ja lauantaina pyörähdin pyöräyttämässä levyjä Kuusamossa, tai Rukalla tarkemmin sanottuna. No, sain kuningasidean, että jos oon tosi huono kirjoittamaan mun seikkailuista ajoissa, niin kokeillaas sitä et höpisen videolle teille terveisiä! No idea oli tosi hyvä kunnes tajusin että väsyneenä ja kahviövereissä saattaa tulla aika mielenkiintoista höpinää! :D No katsokaa itse jos haluatte, ja anteeksi jos en oo maailman luontevin selvittäjä - en oo koskaan aikaisemmin kokeillut kameralle höpöttämistä! Mut hei, näillä sanoilla voitais aloittaa ekalla videolla: Perjantai aamupäivällä otin teidät mukaan mun keikkaviikonloppuun:


Pari tuntia myöhemmin.....


Nii, ei oo keikkaelämä helppoa, niinkuin mä vähän tuossa laskeskelinkin myöhemmin, niin en tainnut perjantain aamu- ja iltapalan jälkeen syödä kuin kolmesti ennen kuin taas pääsin kotiin sunnuntaina! :D Just sen yhden kerran kun jätän eväät kotiin kun aattelen et mukavia keikkoja ja silleen, niin eihän siellä syödä tarvii - eihän? :D No niin olin tohkeissani, omaa tyhmyyttä taas. :) 



Niin joo. Tuolla tulee jotain tuollaisia hienoja tekstejä tuonne videoon, älkää ihmeessä kysykö miten mä ne sinne sain. Ei aavistustakaan, eikä näinollen myöskään ole mitään tietoa miten ne sais pois. Mut leikitään et tiesin mitä teen ja ne on siellä tarkoituksella, jotta saisin vähän brassailla mun videonkäsittelytaidoilla! ;D 

Meillä oli oikein kiva keikka rannalla, tai siis rannan kupeessa. Artistina oli ihana Mikko Pohjola, joka soitteli trubakeikan siellä ihmisille jotka fiilisteli ihanasti mukana. Tunnelma oli tosi lämmin ja täynnä ystävyyttä ja hyvää mieltä, vaikka ulkona vettä tuli poikittain välillä! Mikko on tosi taitava muusikko, ja oli hienoa että sain tehdä yhteistyötä niin symppiksen tyypin kanssa. Kattokaa vaikka! :) 




Keikan jälkeen olo oli hyvä, mieltä lämmitti vielä se mahtava ilotulitus jota saatiin ihailla (mä oletan, että se oli varmasti mua varten! ;) ) 



Mutta eihän se vielä siihen lopu! Loistavat löpinät ja seikkailut jatkuu vielä lauantaiksi, ja mikäs sen mukavampaa kuin höpistä teille mukavia mennessä! 



Illan työmaa näytti tältä:




Ja viikonloppu on saatu onnistuneesti päätökseen, näin myös viimeiset höpinät tulee tässä - väsyneenä mutta onnellisena. 




Tää työ ei oo aina helppoa, ja siinä antaa aina palan itsestään yleisölle. Mä haluan viihdyttää ihmisiä ja toivon että kaikki viihtyy mun keikoilla. Tyyli on vapaa (soitettiinpa sitä sitten iskelmää, rokkia tai ysäriä) kunhan ihmiset viihtyy kun ne tulee vaihtamaan vapaalle. Sitä varten mä olen siellä, ja joskus me fiilistellään ja joskus kreisibailataan! ;) Roudaamista en kuvannut, kun se ei oo kaunista katseltavaa! Työstähän se käy, tai treenistä nyt ainakin, mutta kyllähän te nyt tavaroiden kantamisen osaatte kuvitella itsekin. :P Autossa bileet on keikkareissuilla aina, popit soi niin että kaiuttimet täräjää, fiilis on hyvä ja tie on auki. Liikenteessä turvallisuus on kuitenkin aina tärkein, nimittäin kotiin on aina tavoitteena päästä yhtenä kappaleena - siksipä tien päältäkään ei kuvamatskua ei heru! 
Jos porukka tykkäsi tämän postauksen videoideasta, niin ehkä joskus saatan vielä tehdä teille videopäivityksen sieltä itse keikaltakin - jos siis sattuu ettet itse pääse mun keikoille bilettämään! ;) 

Kuitenkin; näihin sanoihin, kuviin ja tunnelmiin - moikkamoi, toivoo Dj Suwi! :D

PS. Joko arvaat minkä oon ottanut tavoitteeksi, mikä olisi mun motivaation lähde?? Päätöksestäni tulossa postausta PIAN! :) 

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ompa ihanaa et jollain on hauskaa kun lukee näitä mun juttuja! :) Mukavia lukuhetkiä jatkossakin.

      Poista

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!