Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

9.2.2015

Heeei, kuuleeks mua kukaan?

"Heei, kuuleeks mua kukaan?
Kuuleeks mua kukaan vai oonks mä yksin, oonks mä yksin?
Mä tulin tänne huuteleen, kai joku mua kuuntelee.
Mä tulin tänne huuteleen, kai joku mua kuuntelee..."
Päässä soi Junon Kuuluuks, joka sopikin tähän postauksen alkuun kuin nenä päähän! ;)

Moikka taas! Long time no see! :) Tilannepäivitys taitaa olla siis paikallaan sitten viimenäkemän! Oon hahmotellut taas semmoista super-syvällistä päivitystä teille luettavaksi, luvassa on kunnon avautumista ja pohdiskelua ihan siitä ittestään - fitneksen kiroista. Nyt ei kuitenkaan ole se hetki et lähdettäisiin uimaan ihan niin syviin vesiin, kun mun pää on niin täynnä räkää että ajatus on toooooosi tahkealla tuulella! Tajusin kuitenkin, että en ole kirjoittanut teidän iloksi yhtikäs mitään ihan liian pitkään aikaan! Joten, jotta ette aivan mua unohtaisi, tai kuvittelisi et mä oon unohtanut teidät, niin tehdään pikapostaus:

Kuulumisia:

1. Flunssa.
 Ihan oikea sellainen. Se samainen flunssa, joka oli tehnyt tuloaan jo VIIKKOJA, on lopulta saavuttanut minun pahaisen kroppa-paran. Happea en oo ikinä ennen arvostanut näin paljon kuin nyt, kun sen saaminen on aina vähän työn takana. Nenä on tukossa, voimat on pois ja pää räjähtää kun ei voi tehdä muuta kuin levätä. AAAAARRGGHHHHH!!!!!! Onneksi se alkaa jo helpottaa, ja alan pikkuhiljaa olemaan taas elävien kirjoissa! :)

2. Kiertue.
Takana on 1/3 osaa kiertueesta, 2/3 osa vielä jäljellä! Monta monituista kilometriä takana, vielä enempi edessä! Koska oon ollut kipeänä, ei mun elämässä ole ollut muuta häppeninkiä kuin kiertue ja keikat, niin muuta kerrottavaakaan ei nyt oikein ole. Koittakaa kestää! :D

3. Housut.
 Kävin ostamassa kahdet housut. Päädyin siihen, että musta tulee leggins- ja hametyyppi. En oo koskaan ollu kumpaakaan, mutta tämän kaupungin housutarjonta huomioonottaen musta just tuli yllämainittu. Pöh! Ellei joku haluais lahjoittaa mulle niitä Freddyjä mistä kaikki puhuu? ;) Onko olemassa muita "fitness-pepuille" soveltuvia pöksyjä kuin nuo Freddyt? Mä en tiedä, enkä ole tullut koskaan aikaisemmin ajatelleeksi et mun pepusta tulis niin iloinen, ettei se mahdu enää normifarkkuihin! :O

Ja sitten, koska pikapostaus, saatte kuvakollaasin mun seikkailuista! Taas. No sori. Kyllä täältä vielä tulee jotain järkevääkin joskus, lupaan! :) Mutta tässä siis kuvia keikkareissuilta Amarillon Pirulliset Bileet -kiertueelta, Pirullinen Tivoli kiertää siis ympäri Suomen Amarilloja ja aiheuttaa hämminkiä kaupungista toiseen! :)

Ai mitä, töihinkö??

Meille tuli uusi lisä tiimiin. En oo ennen pelänny klovneja, mut nyt vähän pelotti! :)

Kun on periaatteessa valmiina keikalle jo tuntia (Siis täh?! :O) ennen lähtöä, voi ottaa pikku nokoset hotellin lakanoissa... eikö voikin? :)

Tässä mä oon, niin ihana aina...! ;)

Niinkö näin!

Tirehtööri ja the Baron oli työn touhussa esitysten välissä - pidetään huolta, että siisteys pysyy yllä! ;) Hyvä pojat!


Meidän ehdoton tähtemme, Lou Lou D'vil antaa vähän näytettä ja maistiaisia showstaan!

Musta tämä on ihaninta mitä on tullut reissuilla vastaan! <3 Kouvolassa osataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!