Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

9.10.2015

Ei tänäänkään kunnossa...

Hei taas! 


Fitness elämää

Täällä alkaa vähän jo hajottaa tää flunssailu. Oon kuukauden verran väistellyt pahimmat flunssailut, ja ottanut kiltisti iisimmin ja napsinut vitamiineja kun olot on olleet sellaiset, että kohta ollaan sängynpohjalla. Oman kropan kuunteleminen on kannattanut tiettyyn pisteeseen asti, mutta flunssaa ei näköjään voi väistellä loputtomasti, se tulee jos se on tullakseen - se ei paljoa kysele sitten kun se saa yliotteen.

Täällä ollaan aivasteltu ja niistelty, vedin nenäsuihkettakin vahingossa aivan överisti kun olikin vähän tujumpaa kamaa tällä kertaa apteekin pussissa. Hups. (Lukekaa ne käyttöohjeet, rakkaat, ENNEN kuin käytätte mitään, edes sitä nenäsuihketta!) Tässä on kyllä puolustettava vähän, kun oon joskus käyttänyt semmoista suihketta jota laitetaan (mun mielestä, pitäisköhän tarkistaa tääkin) kolme suihkausta, kun taas tässä uudessa oli et maksimissaan kolme suihkausta PÄIVÄSSÄ ja suihkausten välillä pitäis pitää sellainen 6h vähintään väliä! Oho... No eipä tarvinut eilen pahemmin illalla enää niistellä... :D


Pikkuhiljaa alkaa pää hajoamaan tähän makoiluun, ja oonkin tänään jo suunnitellut treenihommia sitten kun vihdoin ja viimein pääsen takaisin salille. Mitään suuria en uskalla lähteä revittelemään heti vaikka mieli tekisikin, sillä kehon pitää saada palautua mun mielestä pikku hiljaa tästä räävittömästä räkätaudista. Voimatasothan tässä laskee maatessa ja kärsiessä, joten oon suunnitellut pientä pumppailua ensi viikolle. Joka lihasryhmä pumpataan täyteen verta hyvällä tuntumalla ja passelin pienellä mutta suht tehokkaalla painolla. Se vaatii nyt vähän keskittymistä ja sen oikean fiiliksen hakemista, kun varsinkin jalat on suuri houkutus vetää isolla voluumilla lujaa, kovaa, kovempaa, isommin, paremmin..... noniin. Tiiättehän te.

Mulla on taas reissua ensi viikolle luvassa, ja oon reissussa melkein koko viikon. Sinne kun pääsee, niin saapa nähdä mille salille sitä sit eksyy testailemaan omia voimia ja salin tarjontaa. Ainahan se on jännää kokeilla uusia saleja, se on niinkuin vieraisiin lähtis kun poistuu sieltä oman tutun ja turvallisen kotisalin hellästä huomasta. Otan mä ehkä mukaan kuminauhankin, jos alkuviikosta ei vielä uskalla sen isommin riekkua. Hotellihuonejumpat on ihan mielenkiintoisia haasteita nekin, vaikka kyllä nekin saa ihan hyvin toimimaan jos vaan käyttää vähän mielikuvitusta... ;) Voisinpa joskus koittaa tehdäkin teille jonkun "matkalaisen hotellihuonetreeni"- osion Suvin niksinurkkaan joskus. :D Oisko hyvä?



Terkut nenäliinojen keskeltä, pysykäähän terveinä! 
-Suvi

PS. Hirmusti tsemppiä Lahteen tämän viikonlopun kisailijoille! Oon hengessä mukana - etänä tänä vuonna tosin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!