Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

29.10.2015

Kirjoitustaukoa takana - mitä mulle nykyään kuuluu?

Moikka! 


Long time no see ja silleen! Nyt miljuuna selitystä miksei musta oo kuulunut, mut alotettaan siitä miksi tämänkin postauksen kirjoittaminen on jotenkin kauhean vaikeaa: Kirjoittajan blokki. Tyhjän sivun syndrooma. Siis asiaahan mulla on ihan sikana, mutta mitään en saa tänne paperille asti! :D Joten heitän tällaisen pikapostauksen tänne ihan vaan siksi, että saisin radiohiljaisuuden katkaistua. Laatua ei ole tulossa, sillä tässä kohdassa kirjoittamistani oon eksynyt ja harhautunut ajatuksissani muualle jo sen 4 kertaa. Ou.


Mulle on tapahtunut kaikenlaista tässä kolmen viikon aikana! Ensin olin viikon Seinäjoella keikkareissulla, kokeilin paria uutta salia ja taistelin rutiinien (sen taistelun hävisin 10-0) ja ruokavalion kanssa (tääki meni vähän niin ja näin) Amarillon ruokien ja nestevajausten kanssa, kun yörytmi teki taas ihan hirveys-nestepöhön vaikka tein mitä! No nyyh, mutta fitness- blogia ei tehnyt mieli kirjoittaa sanaakaan siinä pöhötyksessä, kun ainoana ajatuksena oli vain selvitä siitä urakasta kunnialla läpi. :)

Hierontapäivityksen haluan tehdä ihan omanaan, kun me tehtiin Hieroja-Eskon kanssa mittauksia ja katsottiin lantion asentoa. Lisäksi hieronnan vaikutuksista haluan kertoa tositosi paljon yksityiskohtaisemmin ja syvemmin, sillä mä oon huomannut aika yllättäviä vaikutuksia mun kropassa sen jäljiltä! :) Siitä siis tulossa (kunhan ehdin) lisää myöhemmin.

Seinäjoen reissun jälkeen olikin koulusta syysloma, ja rutiinit edelleen ihan päin honkia! Mä en oo edes ihminen ilman mun rutiineja, eli en saa mitään järkevää aikaan ilman niitä! :D Siis kauheastihan mä koko viikon jotain puuhasin, mutta en vain enää tiedä, mitä... Ei varmaan mitään erityisen järkevää. No mutta treenit oli hyviä, kovia ja tehokkaita sillä viikolla, joten kaippa sekin semmoinen pieni henkilökohtainen voitto oli. :D



Viime lauantaina käytiin yhden Oululaisen valokuvaajan kanssa ottamassa vähän kuvia, eli mä leikin valokuvamallia sumuisessa lauantai-aamussa. No tästäkin ois tulossa oma postauksensa, mutta ensimakua noista kuvausten saldosta löytyy mun Instagram-tililtä johon pääsee suoraan tuolta yläbannerista. ;) Ja koska oon malttamaton, niin laitan tähän maistiaisen myös! :D


Tää viikko on mennyt kuin siivillä, kun uusi jakso alkoi koulussa. Oon aivan liekeissä tästä, sillä otin uusia, siistejä kursseja ja opiskelen nyt noiden normikurssien lisäksi espanjaa ja kiinaa peruskursseilla! :P Tämä tarkoittaa rutiinien ja aikataulujen uutta värkkäämistä, joten tää viikko on taas haettu mulle sopivaa aikataulua ja systeemiä miten elämä ois taas mahdollisimman helppoa ja mukavaa vaikka saisinkin aikaan pari blogautusta (ainakin) viikossa ja sen lisäksi jotain järkevää tehtyä koulun, treenien ja koirien eteen. :)

Tässä muuten vähän fiilistelykuvaa koirien lenkitysreissuilta! Nää meidän lenkit kyllä antaa itsellekin niin paljon - niin monella tapaa! Kuinkas monesti muuten tulis pysähdyttyä ja ihasteltua ympäröivän maailman ihmeitä ja kauneutta? :)



 Hyvällä fiiliksellä eteenpäin. :) Kuullaan pian lisää! 
- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!