Tavallista (fitness) elämää?

Tavallista (fitness) elämää?

2.10.2015

Flunssan väistelyä - miten meni niinkö omasta mielestä?

Joo niin sitä voimaa ja energiaa ja mitä kaikkea kun toivottelin kaikille tähän viikkoon viime sunnuntain postauksessa... No olis varmaan pitänyt jättää sitä vähän myös meille itelle tänne! :D


Jokasyksyinen flunssa-aalto aaltoilee täälläpäin täydellä voimalla, ja justiinsa kun mä olin kuvitellut että olin selvinnyt vain pienellä damagella tästä aallosta, J otti flunssaviruksesta kopin ja alkoi niiskuttaa tällä viikolla. Mä olen tehnyt kaikkeni väistelläkseni tuota flunssaa, syönyt vitamiineja ja pitänyt itseni lämpimänä, ottanut treenit kevyemmin ja ja ja... mikään ei auttanut!! :(


Täällä nyt sitten köhitään ja niiskutetaan ja vedetään findreksiiniä vaimitäsenyton, mutta mä en vielä ole luovuttanut! Taisteluita on hävitty, treenejä on pitänyt perua mutta viikonlopun jutuista ei ole vielä luovuttu! Sota flunssaa vastaan on edelleen käynnissä, ja vaikka oman kunnon mukaan mennäänkin, niin piiruakaan en anna periksi enempää kuin on pakko!



Tää lähtee nyt pakkaamaan kamoja, nimittäin ihan loistoseikkailu odottaa mua taas tänä viikonloppuna! Otan teidät mukaan myöhemmin, mutta nyt....





Soronoo! ;) 
<3: Suvi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota kantaa! Anna palautetta!
Anna palaa!